är det telefonen som ringer?

kort sammanfattning av mitt sommarlov! :D
jag tycker sommarlovet har varit väldigt bra men det kunde ha hänt lite mer!
aja det får jag ta med mig till nästa sommar lr hur! ;D

 
HAHAHAHA hela min familj skrattade som fan åt den här bilden hela grekland!! xd

fråga inte -.-

kärlek till bilden


så nu orka jag inte mer :)
men kortfattat så har jag varit hemma i grekland med familjen, finland o lite sånt
finns massa mer att säga men skulle jag skriva allt det så skulle jag få hålla på till imorgon o det blir svårt ;d
super bra sommar iaf, tack till alla som har gjort den värd!

Kommentarer
Postat av: ebba :)

OMG.

Var det där den absolut vidrigaste bilden du kunde hitta på mig? Hmm?!



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

2010-08-28 @ 10:06:28
URL: http://ebbmundt.blogg.se/
Postat av: moira | fotoblogg

Du är död för bilden felicia!!!!!!!!!!! o__o

2010-08-28 @ 10:43:28
URL: http://morrismorris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0