before you know it i will already be gone

så det blev inte så myk cheer träning för det kom ingen så jag ska skicka ett arg sms för detta ska inte upprepas! men pappa körde mig till älvåker för jag skulle hämta min cykel så jag cylka hem från skåre på typ 20 min!
stolt! :D
sen cykla jag o manda runt lite o såvidare, men sen blev det inte så myk mer
när jag kom hem så satte jag mej vid tven med mamma o käka ben and jerrys, skräll xd
hahah, men imorgon blir det emma o pajaz :)
och så ska jag hjälpa pappa laga nåt i hus grunden ;s
ajja här är resultatet av mitt hår!
o jag vet det ser CP ut det skulle blivit ljus brunt men nu ser det ut som ett fågelbo!
före:


efter:

aa det synds inte så väl men det ser ut som en katastrof!
tror jag ska slinga om det lite senare...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0