here comes the sun lil' darling

pappa kom in o väckte mig kl 11 idag o gud jag trodde jag skulle dö! -.-
men jag kom upp efter ett tag o gick in i duschen o gjorde mig iordning
sen åkte vi ner på stan o åt wook kitchen o jävlar va mat det va jag tror inte jag har ätit så myk på
väldigt länge! :o
men gött vare :)
sen åkte vi till min farmor o kolla hur hon har det, det va ganska länge sen jag såg henne så vi försökte prata lite men det va ju ganska svårt att snaka med en 94 år gammal "dam" haha ;D
men nu är jag hemma men jag ska ändå försöka göra något idag skulle vilja fota lite till min nya header som nån ska göra heheh ;)

dagen outfit!
linnen: bikbok
shorts: veromoda
halsband: bikbok



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0