i need to hear you say..

jag är tillbaka från bion nu! :D
rolig dag verkligen aså, gjort ganska myk lyckat iaf :)
först så blev de ju o fota med maja sen stan ett litet tag mand manda oxå
hem o äta lite sen blere äntligen eclips!
jag förstår inte hur alla/ visst ( överdriver jämt) kan säga att den är dålig den va jätte bra, men sorry inget slår the last sang jag grinna som in i helvete på den filmen :$
när bion va slut åkte vi till gubbholmen o träffa elias o marko lite snabbt, vi kasta freesbee (stavning?? :s)
o bada i älven ofc! :D
haha ja bada med byxer för hade vita trosor(kanske man inte ska nämna såt här men synd nu gjorde ja de)
men sen blev de hem de va så fruktansvärt kallt! :o
skämde så klart ut mej lite på vägen men de sånt jag gör hahha! :$

som sagt jag äger så hoppbilder!

and that's about it! :)
not much but you can live whit it right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0