i'm back

suup! :D
förlåt för den sämsta uppdateringen men jag har mina andledningar!
jag har inte orkat o ja lite nåt i den stillen heheh ^^
o kanske för att jag inte haft något intressant att skriva om o för att jag inte orkar starta upp min datror -.-
men tänkte börja nu igen för man saknar det lite fan! ;)
men under hlgen har jag bara tränat o varit ute på inlinesen med emma, körde 2 mil! :D
duktiga vi är, det är ju bra träning så då kanske jag äntligen kanske kan bli lite smalare ((a'
men nu är skolan igång på allvar, känns ganska okej faktiskt- kommer säkert ångra att jag sa det om några veckor - o på fredag fyller jag äntligen år efter ett år av väntan :)
nu sitter jag o surplar på mitt hallon te för jag känner att halsen inte är på topp ;/
men nu lovar jag att börja med bloggningen igen om jag orkar höhöh nejdå men bloggar mer imorgon puss ♥

det är höst precis runt hörnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0