just one breath

okej vi börjar med en fråga, är det bara jag som sjunger i duschen när det inte är någon hemma?
iaf blev väckt av att cc kom in med morris i mitt rum o la han i sängen så jag vakna
så jag låg o drog mej i typ några minuter, så gick jag upp o lagade mat med mamma
o vi ska köpa ny bil nu förästen, lr ja mamma sa att vi är väldigt nära på att få den, det är nämligen en arbets bil då det är massa grejer som ska fixas o sånt -.-
men i oktober kanske jag kommer rulande i något annat..? ;d
idag tänkte jag ta hand om mig själv d.v.s aniktsmask hår inpakning o sånt
sen kl 5 ska ja möta mamma på stan för våran hårtork är paj så vi behöver en ny -.-
ja det va väl inte så myk mer :)
kan ladda upp dagens outfit när jag har nån förutom pyamas heheh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0