kom ut o lek

tillbaka till skolan igen då!!
min morgon va faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig!
vid halv 8 ungefär kom emma hem till mej för hon va redan klar så hon fick kolla på mig när jag gjorde mig klar
sen så åkte vi iväg
dagen bestog mest av information om det kommande året o lite lek, o från o med nu vet jag att jag suger på kubb! xd
haha menmen det var väl inte det viktigaste ^^
vi fick nöjet av en ny elev i klassen oxå typ alexander nånting ( vet inte )
efter skolan åkte jag o emma ner på stan - skräll, 3 dagen irad nu! - o fixa lite snabba grejer
sen vidare hem o göra lite gröt o sånt som vanligt :)
nu har hon ragit o jag sitter här vid datorn o fått min mammas med tyckande om att våran dator måste bytas! :D 
bra nyheter för mej ni vet ;)
imorgon har vi sovmorgon till 09.30 oxå, jag kan lätt vänja mig vid det, till skillnad från andra grejer...
men nu ska jag gå o kolla det jag ska ha på mig imorgon ;d
sparar mer tid på morgonen hihih ;)

munkis: bikbok
jeans: gina tricot
inte dagen outfit though (stavning HAHA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0