leken är enkel

idag har det varit den första riktiga skola dagen - igår var det bara information o sånt-
det gick väl ganska okej det började ju med en sov morgon så det kändes bra
fick lite böcker mm det var väl mest det... 
o när dagen va slut o alla skulle hem så kom det en fruktansvärd regnskur så jag satt hemma o frös 
som ut i helvet, när jag fryser så blir jag trött så jag slumrade till lite i fotöljen
men nu har jag varit ute med morris vi gick typ 5 meter men han gjorde det han skulle
o nej det va inte jag som drog in honom min hund hatar regn o vill bara ligga inne o sova då haha
väl uppfostrad men jaja, nu kanska jag ska va med emma en liten stund eller så ska jag ute med mamma o bror o köpa gympa kläder hehe ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0