only you can save me now

torsdag o dag 4 i skolan o en vecka en dag kvar tills jag fyller år ( ja du oxå ebba ;D )
dagen va ganska chill hade hemkunskap hahah det va så kul xd
john o hampus skulle va värsta bästa bög paret! xD
när dagen va slut åkte jag o emma hem till mig käka tost o bakade kärleksmums! :D
sen fick vi för oss att åka utmed inlines o det gjorde vi oxå, åkte kanske runt 5 km
det är en början, det gick jätte bra hiihh ^^
så det ska vi försöka göra nu ofta!
det är båda bra balans träning, styrka o kondition o det kändes som att gå ut o gå men man tränara så j*vla myk mer o det är det jag älskar! :D
jopp, nu har jag tagit en liten snabb dusch o ätit lite nu ska jag slappa jag har jätte ont i ryggen :(
bloggar imorgon puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0