so tell me why we talking when we dance so good

kom hem från herrhagen runt 5 för att gå ute med morris! -.-
men dagen började vid 12 ungefär, hoppade in i duschen o gjorde mig iordning o åt lunch sånt stuff
men det blev ganska stressigt i slutet är inte riktigt van vid att göra mig iordning på 1 timme! ;o
så jag åkte iväg för att möta ebba,moira o maja på herrhagen vid 1 men jag va tvungen att åka med
nästan dripande hår!! :(
men jag kom fram iaf, men det blev att titta på film, upp o scary movie 2 en liten stund :)
myste till det med lite glass o morötter gurka dipp sak ni vet sjukt gott! :D
aa men sen va jag tvungen o åka hem för morris ska ut, men nu ska jag gå ner o käka lite middag o senare tänkte jag titta på film på datorn!! :O
hoppas det funkar bara!
kommer bilder senare orkar inte nu (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0