the best damn text!

efter ett litet tag så trötnade jag på alla koder o shit men jag har faktiskt lärt mig lite! :D
men vid 5 ungefär åkte jag o möte maja för vi skulle fota lite
det gick ju bra som vanligt jag kan ju säga att jag är varken en bra fotograf eller model så inget jobb för mig! xo
kom hem runt 6-7 o har suttit framför tven sen dess o varit ute med morris så inget speciellt! ;d
nu ska jag fortsätta att försöka göra en ny header önska mig lycka till!

made by myself!

aa jag har inte redigerat bilderna än men det kommer! ^-^


Kommentarer
Postat av: maja

åh dom blev ju jätte bra :D

är nöjd med både mig själv och dig!

2010-08-14 @ 22:40:15
URL: http://majalinderholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0