jag tänker på dig natt som dag

berättar lite kort har ingen direkt ork men men ;)
börja med att jag va en snabbis med good old vicky o snaka lite
sen va jag tvungen att lämna henne för jag skulle sova över med emma ^^
åkte iväg o köpte godis o sånt för under 15 spän!! :O:D
o visste inte att ica va öppet till 10 så det blev ju ganska lagom, när vi hade det avklarat gjorde vi iordning allt
på taket o la oss o prata skrata o spela kort typ som vanligt ;d
o jag hade glömt bort att iförgår igår o idag är det stjärnfall! :D 
så vi låg under bar himmel o kolla på det o det va helt fantastiskt o jag han allt med nån önskning oxå så jag hoppas det slår in! ;) 
o så va vi ute på en liten nattlig promenad vid typ 1 lr 2 haha det va mysigt o väldigt tyst :)
o idag vaknade vi o laga frukost o satte oss vid tven o vi har typ bara chillat idag det har inte varit något specielt som vanligt höhö xo
men nu har jag precis kollat klart på starstruck o den va värsta bra ju hihihi ((a'

so fucking cute like omg! ♥

(orka inte vända)


HAHA det blev inte direkt som jag tänkte mig men ni fattar hur jag tänker haha xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0