some thinges just never change

dagen började med att nån ringde vid 11.34 tror jag, så jag gick upp ogjorde mig iordning o lagade mat o va ute med hunden, o allt det där gick på 1 o en halvtimme! o jag skynda mig shit hur ska jag klara skolan!!
sen vid 1 ungefär åkte jag o möta amanda,maja,ebba o moira. vi gick på stan ett tag o kolla
jag köpte ett halsband för 10 spän! :D
sen satte vi oss ner o skrattade med lite glass, det blev oxå att köpa chips o åka o bada såklart! :D
haha det va så kul o butta i alla mohahhaha! xD
men nu är jag hemma o nu har mamma kommit hem från finland oxå o pappa har åkt bort på en kurs lr blabla..
men han är borta ända till torsdag! :D


evil ducks! :o

Kommentarer
Postat av: maja

ta bort, fy fan va taskigt

2010-08-15 @ 22:09:52
URL: http://majalinderholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0