couse it light outside

halleluja!
lr ja jag vet att jag svarar som en kratta!
men dagen spenderades med emma, o vi hade så klart kul som vanligt! :D
väckarklockan ringde vid 09.50 o ja jag prektiskt taget drog mig själv upp ur sängen - så jag undrar hur det går imorgon!?- jag gjorde mig iordning o hoppa på cykeln till stan o mötte upp emma
men stan öppa ju inte för än 12 hehhe så vi satt utanför subway till kl 12
sen när det öppna så åt vi där o jag lämnade tillbaka en tröja köpte en ny o fylde på busskortet
o så gjorde vi lite mer saker....
sen vidare till ica o köpa slingor sen hem o slinga mitt hår - som ingen i familjen vet om lr har märk än xd-
hahah det gjorde så ont! x(
efter det blev det ut igen o göra massa crazy stuff åkte runt o höll på varandras styren o tog kort o höll på!
sen vid 5 ungefär så blev det ett till besök hos ica för o köpa grill o kort!
tillbaka till mig o starta engångsgrillen, ja det gick ju som det gick, o jag kan ju säga att vi har lärt oss ett o annat till nästa gång ex: ta av pappret runt omkring o ställ den inte på trä utan att andvända stället man får med!
hahah o va försåktig så man slipper slänga korvar i vattnet HAHAHAH XD
det va så himmla kul sen cykla vi runt lite till innan jag va tvungen att dra mig hemmåt för o fixa saker inför imorgon! -.-
men nu ska kah springa in i duschen sen ska jag platta håret o lite sånt ses imorgon bloggen! :)

kommer mer bilder o videos senare puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0