we could take over the world

shopping dag med mammsen! :)
gick väldigt bra faktiskt!
vi kom in till stan vid 12 ungefär o kolla runt o köpte lite sen satte vi oss på waynes såklart hihi ^^
o käka lite lunch efter det tog vi bara ett snabbt ryck igen innan vi åkte hem
men jag fick allt med mig lite grejjer!
ett par svarta byxor,en short,två typ toppar istället för bh,en cardigan o värmeskydd till håret
va inte det ganska bra!? :D
nu ska jag vila lite jag blev så trött haha ;d
senare kanske jag ska va med maja o manda men vi får se :)

har ingen bild på cardiganen men kanske ska lämna tillbaka den ;d

Kommentarer
Postat av: ebba :)

HERREGUUUUSGBNHDRFITYVSGCMIYSGDVT.

Vart ifrån fick du dom där byxorna? dreglar

2010-08-21 @ 20:23:51
URL: http://ebbmundt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0