well you sing to me

ännu en ändå ganska galen dag klar haha ;)
jag cyklade o möte upp emma vid 14 tiden, vi cyklade ner på stan o kolla runt lite sen cyklade vi vidare till älvåker o åt o lite sånt, vid 5-6 tiden tog vi bussen hem till mig o med oss hade vi emmas hund pajaz
så när vi kom hem fick morris en ny kompis :D
så dom är bögkompisar nu haha det va så himmla kul dom sprang runt o slicka varandra på tungorna haha xd
vi ska nog fixa så dom blir bästisar, så varie gång vi är typ så är hundarna oxå med så gör man massa grejer tillsammans ;D
o nu vet jag säkert att min hund är bög hahah men man får väl acceptera han som han är lr hur :)

HAHAH! xd


bög paret

ursäkta den onödigt suddiga bilden men det var den bästa jag fick

aa det var inte så myk mer med det, men nu ska jag gör varm oboy o sätta mig på balkongen o kolla när det oskar o regnar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0