alla skrik och hårda ord

tänkte bara skicka en lite god natt hälsning från mig innan jag ska somna :)
känner mig lite små trött så ska lägga mig o läsa, det va länge sen nu faktiskt då måste skärpa mig med läsandet, måste bara fråga :är det verkligen bara jag som inte gillar att läsa
aa det har inte med saken att göra men så är det bara, eller jo vänta det har det ju.. eller va nu hänger jag inte riktigt med mig själv här! :s
sak samma jag ska sova nu, imorgon vet jag inte vad jag ska göra ska försöka få pappa till att byta till telia till vänner istället för vanliga för jag tror att det är billigare men det tror inte han så det blir lite battle där ;)
men god natt skriver imorgon puss ♥
gud min bok va täckt av damm, detta är ju tragiskt ;o

Kommentarer
Postat av: BECCAAMANDA ♥

nu är vinnaren av veckans blogg upplagd, kolla om du vann! :D

2010-12-28 @ 10:39:03
URL: http://beccaamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0