cheer camp

hej!
jag sitter med mamma och äter lite middag! :D och så tittar jag ju såklart på den nya julkalendern!
idag va det skola, på hemkunskapen så hade vi inget prov så vi bakade bullar istället och som vanligt blev jag dränkt i diskvatten o massa sånt x(
aa så skulle jag på ansiktsbehandling, men det glömde jag ju såklart bort så jag gick hem så kom jag på det en kvart innan det skulle börja så jag rusar iväg men jag hann ändå och sånt :)
så när jag kom hem så gjorde jag klart min prov och skickade det till min lärare och nu sitter jag ju som sagt o tittar på tv :)
o idag måste jag göra klart allt till imorgon då jag åker iväg till malmö :D
så jag kommer inte blogga på hela helgen ;)
så vi ses efter det puss ha det så bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0