dan före dan före doppare dan

hej bloggen!
sista skoldagen idag då! :D
eller ja det va ju ingen "riktig" skoldag, det va julshow där alla lärare gör en teater och skämmer ut sig (jätte kul!!)
sen juldans då dansar vi med småbarn mm
efter det hade vi julkul med klassen, skulle kolla på film men vi gjorde julkort istället, lunch sen julcafe där några anmäler sig och sjunger en vacker julsång ;D
sist på dagen fick vi våra betyg, måste faktiskt säga att det gick ju ganska bra!
efter en lång termin med hårt arbete lyckade jag skrapa ihop 7 VG o resten G :)
nu har jag precis slagit in alla mina julklappa med ejzan, mysigt :D
nu har vi bäddat ner oss och ska kolla på alla avsnitt som jag har missat de senaste dagarna :)
skriver senare puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0