du skönaste jag mött...

hejsan!
vanlig skoldag idag.. som vanligt -.-
efter skolan åkte jag till stan med maja och manda för o julhandla lite :)
jätte mysigt faktiskt, älskar o julhandla!
försökte titta efter en jul/nyårskläning kanske hittade en, men det gick inte så bra köper en på måndag när
jag får pengar ;D
haha, nu har jag precis kommit hem och tagit en maka för magen kurrade lite, hann ju inte äta nån mellis innan vi åkte, sen när mamma kommer hem ska vi åka iväg till ikea och köpa ett efterlängtat sofford som jag och mamma vill ha hahah lite skräll oss men ja thats life!
o juste nu är jag klar med alla julklappar utom EN, och det ä ejzbejz hahah, har fullständigt ingen anning om vad jag ska köpa black out big time typ! ;o
hjälp sökes....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0