fifi o ejzan in tha city

hejsan hoppsan! :d
börjar med skola, hahah jag införde last punch i vår klass! :D bäst jag vet!
hahha så vi körde det med alla typ, alla slår så jävla hårt! x(
men efter skolan tog jag och emma en busstur hem till henne och hämtade lite saker, sen svängde vi förbi ica och köpte lite godis till ikväll sen hem till mig, nu har vi precis käkat lite middag och tittat på julkalendern :D
nu ska vi ner och kolla om mamma köpte pepparkaksdeg som jag bad mamma köpa hehe (a)
haha, och imorgon så ska vi sitter vi på ett tåg kl 06.45 påväg till huvudstaden! :D
kommer bli bäst!
vi har bytt mobiler idag också hahha hennes ä cp! ;o
skriver senare fast vi måste ju lägga oss ganska tidigt då ska upp typ 6 på morgonen ;o
pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0