i think there is a reason for it all

hello!
tillbaka från stan nu!
jag o mamma trodde ju det bara va öppet till 1 men det va öppet ända till 16.00 faktiskt ;o
även denna gång kommer jag hem med en pose i handen, idag köpte jag en as cool ring och så fick jag faktiskt ett par svart jeanslegings och en tröja av min käre mor ♥
sen käka vi lite på stan också såklart :)
när vi satt på bussen hem så satt vi o skratta åt några "ungdomar" som spenderade sjukt mycket pengar på att gå ut hahahhaha kanske normalt vi vet inte men shit dom måste va miljonerer eller nåt ;o
men nu ska jag snart hoppa in i duschen o vila o sånt, sen ska man ju börja göra sig iordning innan the girls kommer hit :D
skriver senare puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0