i'm indectuctible

tjaa bloggen! :D
nu är jag hemma från dagen med ebba :)
efter kyrkan så gick vi hem till henne och kollade på alvin och gäget (1:an)
ååååh dom är så gulliga hihihii ^^
men jag blev rastlös så vi gick hem till mig hämtade pengar och tog bussen tillbaka :)
sen gick vi och käkade på mcd, fettade oss med mac chicken jr o glass och massa sånt gått och massa prat och skratt som alltid med dej ebba ♥
det va värst många nya som jobbade där idag, självklart hittade jag/vi en jätte fin tjej (hahahah lebb) som såg ut som ett rådjur, guud hon va så gullig hahah :D
efter att vi hade suttit där nån timme följde ebba mig till bussen och vi stog typ o väntade på en buss som skulle komma 35 men som kom 45 typ, så under den tiden höll min kissblåsa på att sprängas, jag blev buttad i snön när jag satt på ett staket (hahahah inte kul x() så jag mulla henne hihii ;D
när jag kom hem för typ 20 min sen så har jag bara snakat med mamma, ja vi skulle tydligen inte klä granen idag :(
så jag får väll bara städa mitt rum och sen ta en lång varm dusch och locka håret mm ;)
puss ♥
dagens outfit
hade lite kul när jag redigerade (y)

Kommentarer
Postat av: ebba

HAHAHAHAHAHA, snön i my <3

Så jävla kul! Men vad säger du, ska vi fixa facebookgruppen om rådjuret ? :D

2010-12-19 @ 21:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0