it dosent feel like christmas

emma drog för ett tag sen :)
har legat i min sköna dubbelsäng under täcket och kollat på julkalendern, hihihi det är så spännande jag hoppas det löser sig till slut, det gör det nog.. :)
gud det är helt svart ute och i hela mitt hus, är hemma själv för alla är typ på stan och handlar mat o massa sånt
så det har varit jätte gött att bara vila o lyssna på julmusik, men nu bordejag nog gå upp och städa mitt rum
sen ska jag hjälpa mamma att klä granen som pappa tog in förut, + att jag ska kolla på pappa,på tv ju ;D
skriver sen puss ♥

Kommentarer
Postat av: alice bitchhh

du är allt snygg du min gosse, mummmssfillibabbaaa <3

2010-12-23 @ 09:14:50
URL: http://alcice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0