jag får komma hem

skoldagen idag rullade på..
film julpyssel och lite bara chill nu innan jullov :)
min morgon hemma va lite värre jag försov mig till 07.40 men jag hann ändå ;)
efter skolan (vi slutade kvart över 2 ) gick jag o emma hem till henne o väntade på att livia och maria skulle sluta
sen tog vi bussen till stan och gick i typ alla klädaffärer nånsin och jag hittade ändå inget att ha på mig på julafton!!
åååh det är så jobbigt, jag har typ panik!!! :O
men jag fick i alla fall tag i en julklapp till ejzan så nu är jag klar med alla julklappar! :D gött
så det är en liten lättnad faktiskt, sen vid halv 8 tog jag bussen hem o nu sitter jag framför tven och kollar på ung o bortskämd har missat värst mycket! ;(
men ja jag hejar på tim joel nu när jean pier har åkt ut ;)
men imorgon ska jag på stan med ebba efter skolan så jag kommer blogga sent då också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0