kaaboooom

tjaaa bloggen!
ät tillbaka från uppvisningen nu :)
uppvisningen gick ganska bra även fast jag va väldigt orolig och det sista vädligt nervös..
innan så tränade vi på programet en gång, dom tränade innan jag kom för jag kom försent -.- o då kände jag verkligen att det inte skulle gåå bra men när vi visade upp så satte jag det ganska bra ändå tyckte jag hahah ;)
sen fick vi veta vilka som kom med i tävlingslaget och så (innan själva uppvisning vilket jag tyckte va ganska osmart!) men allt det där orkar jag inte ta här..
men nu är jag i alla fall hemma och sitter o väntar på mat ska bli gått har inte ätit sen frukost typ skriver senare puss ♥
mupp #1
börjar bli dags att städa mitt rum occkså ser ut som ett bomb nedslag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0