kärlek slutar alltid med bråk

god kväll kära blogg + bloggläsare!
ja jag suger på och blogga shit fattar! :D
men gud jag gillar sista veckan i skolan så mysigt o man behöver inte göra något annat än att måla jultomtar
och lyssna på jullåtar på lektionerna! :D
jätte mysigt!
efter skolan sprang jag hem för att gå ut med hunden som inte hade varit ute sen 10 imorse, min mamma brukar ju komma hem på lunchen men hon är bortrest o pappa hade besök på jobbet o min brorsa hade (som han annars aldrig har) en lång dag i skolan, så jag fick springa hem, men när jag kom hem så hade min brorsa tydligen slutat tidigt ändå så sprang i onödan!
men ajja lite träning skadar aldrig
vid halv 5 tog jag bussen till till träningen men dom kommer ju så sjukt sent nu när de ä snö så jag kom 20 min försent till träningen hehehe.. (a)
halv 7 kom pappa o hämta mig, då åke vi hem. nu har jag ätit o duschat och energin är på hög nivå!
snart ska jag kolla på sesongens sista desperate housewifes :D :(
kul men ändå inte lixom!
men nu ska jag kolla vad jagj gick på senaste matte provet puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0