lucia nalkas

chaaaaaa!
ja jag har inte orkat o blogga igen, men det är ju så jobbigt hahha ^^
men idag va det i alla fall lucia :)
dagen började med luciatåg där musikklasserna sjöng och till och med dansade lite för hela vår skola ;)
sen va det vanliga lektioner hela dagen efter det, inget speciellt sådär en vanlig dag typ, efter skolan så går jag hem och sätter mig framför tven och kommer på att shit nästa vecka är det julafton!
då blev jag glad hihihi :)
juste på so:n idag fick jag 38 av 48 på mitt so prv (det räckte till ett VG tror jag :D) och på engelskan fick vi veta våra slut betyg den här terminen och då fick jag också VG!
skit nöjd faktiskt (y)
nu ska jag se julkalendern puss ♥
fett lång min haka ser ut hahaha xd
men de ä spegeln
dagens outfit :)
hahah dagens facelook, närbild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0