nyår eller inte?

är nyårs planer alltid svårt eller är jag bara borta och jobbig (värre än vanligt) ?!
random det va typ 2 timmar jag snaka med polarna om det men whatever
mario äger kommer alltid säga det :D
men jag tröttnade och har jag tvätta bort sminket och sitter vid datorn och lyssnar på jul musik
fråga: kan man lyssan på jul musik efter julafton?
klurrig fråga jag vet! :o
sjukt trött i alla fall ska nog sova snart om jag orkar, det är så tråkigt! :(
jag kommer med mer roligt att berätta imorgon stay toon for more funny things in fifis life




varför är jag konstig???

bild från i somras, tror aldrig jag har längtat såhär mycket till sommaren förr :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0