pappa i tv...?

ja min pappa ska vara med i tv imorgon, lite små coolt sådär kanske..
han ska dela ut ett pris till nån random tjej/kvinna som hete sanna som i somras hoppade i sjön och räddade två så pojkar som höll på att drunkna (eller om det va en de kommer ja inte ihåg..) och för denna insatts har det blivit massor av kalabalik runt henne och allt om skydd o säkerhet och sånt (;s) aa och det här ska hon i alla fall få ett pris för och det ska pappa dela ut till henne där ska också media o press och sånt va, ja jag tycker faktiskt det är ganska mycket skrik omkring det för något vem som helst skulle göra, jag menar men skulle väl inte bara gå därifrån om man ser nån drunkna!?
det hela är lite annorlunda tycker jag hur som helst så kan jag lägga in klippet från det imorgon om ni inte såg det på nyheterna eller vart det nu ska va..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0