sammanfattning - love only knows

2010 det finns mycket man kan säga om detta år. båda mycket bra och mycket dåligt, må vara det nästan värsta året i mitt liv men ändå mitt bästa!
året började dåligt, våren had it's ups and downs tillbringade mycket tid men en av det bästa jag känt som jag sedan förlorade och inte kan leva utan, sommaren va tom men fulla av roliga minnen som jag kommer bära med mig livet ut, hösten gick fort och jag hann nästan inte reflektera på vad som hände det började kännas lättare och vintern har varit som ett kapitel i livet man bara har levt och inte tänkt på.
under detta år kom jag ännu närmare min barnkompis Emma Eberhard som jag aldrig skulle ha klarat av den svåraste tiden i våra unga liv, högstadiet. om jag bara kunde tacka dig nog för det! ♥
under hösten började på samma sätt umgås mer med min andra barndomskompis Livia Engström och Maria Remner vilket ha varit en fröjd att tillbringa tid med dessa allt annat än normala människor! inom chherleadingen måste jag säga att det har varit ett bra år med en ny tränare här på hösten men ändå ett tråkigt år och en plåga som jag helst bara vill slippa! men nu har jag ändå tagit beslutet att fortsätta nästa termin till efter tävlingen i mars. skolan har varit bra det kan jag dra slutsatts om ganska fort, varje misstag ska man försöka lära sig från och växa efter och det är det jag försökt att göra när jag gick ut med 7 VG denna termin kändes alla motgångar värt alla problem!
jag vill verkligen tacka alla i mitt liv som har gjort livet värt nästa dag, ni vet vilka ni är och jag älskar er stark!!!
kommer bilder i oordning för kommer inte ihåg när dom är tagna och har inte för varje månad
februari

mars
foto av maja
foto av maja
jag igår ↓


finns så många fler bilder jag skulle vilja ladda upp, men det tar sån tid och nu ska jag duscha så nån annan gång kanske

Kommentarer
Postat av: ebba :)

HAHA, fan vad snygga ni var i mitt rum alltså ;)

pannkaka <3

2010-12-31 @ 15:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0