stilla natt heliga natt

god eftermiddag!
nu sitter jag här med emma, presentera dig nu:
- hej!♥
- det va emma...
i alla fall.... vid kvart över 11 gick jag upp till busshållplatsen åkte 3 platser och gick av vid skolan, upp till skåpet och till lektionen (y)
efter so:n - som vi bara tittar på film i- va det lunch, sen matte, klara de ett tal!! :D
sista lektion va svenska då vår lärare bara läste i boken narnia som vi håller på med, efter skolan drog vi hem till emma käkade mellis och sen sprang vi/jag oseriöst hem till mig...
nu va vi ute med morris/hund och kom precis in och ska göra lite potatisgratäng och varm chocklad mysmys :D
skriver sen puss ♥
bild från i höst, kusten med sälis ♥ (saknad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0