that's what it is

god morgon!
jag vaknade runt halv 11 gick upp o åt frukost med de andra, hoppade in i duschen efter det
och nu har jag klätt på mig och ska bara sminka mig o fixa håret :)
sen ska jag o mamma ner på stan och lämna tillbaka o byta kläder som jag fick i julklapp (y)
aså jag mår så dåligt när man säga bara mamma jag vill byta den här, jag tycker det är så taskigt men det är ju bättre att man byter det till nåt man har än att det bara ligger hemma och samlar damm ;)
så det ska vi göra idag, jag skriver när jag kommer hem i eftermiddag puss ha en bra dag ♥
dagens outfit (gud va konstigt jag står? ;s)

Kommentarer
Postat av: Jhh

sv:Härligt:)

Jodå den va bra :)

Några planer för idag? :)

2010-12-26 @ 12:01:48
URL: http://jjohannahellkvist.blogg.se/
Postat av: amanda

Ja det fick jag! Önskade mig framför allt en kamera eftersom min nyligen gick sönder och det fick jag så jag är nöjd :) samt det mesta av allt annat jag önskade mig!

Vad ska du göra idag då? :)

2010-12-26 @ 14:37:31
URL: http://mmaannddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0