this is all i'm asking for

hej bloggen!
skoldagen rullade på idag, vi började halv 10 med engelska/film
sen b-språk/film efter det hade vi no/film sen va det lunch sen slutade vi ;D
fett najs dag!
efter skolan möte jag ebba och vi gick till stan tillsammans i typ 20-!
shiiit va kallt :o
vi gick runt och kollade lite hon hade julklappar att köpa och jag kollade efter något att ha på julafton + nyår
o jag hittade det!! :D
yeees skore typ hahah stolt, det va skön, sen va vi på gina tricot också för att jag skulle försöka få tillbaka mina 200 kronor som dom typ stal från mej..!
igår när jag va på stan skulle jag betala 2 t-shirts o ja betala med kort men det kunde jag tydligen inte så jag fick gå till en bankomat och ta ut pengar och sen gå tillbaka, men sen när jag kom hem så kollade jag hur mycket jag hade på kortet och köpet med kortet hade gått igenom!!
så jag betalade 2 gånger!! :@
så jag sa det till pappa idag att jag inte fick de tillbaka så han ska hjälpa mig, han jobbar ju med lagar och så, så det lär ju gå ganska bra tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0