but now it's gonna be me and you

hej bloggen!
sorry för dålig uppdatering!
sov över med ejzen igår som sagt i föra inlägget, bara myste lite käkade ett helt glass paket hahaha :D
men idag när vi vaknade upp hemma hos emma så gick vi upp o gjorde oss iordning, sen tog vi bussen hem till mig för att lämna alla mina grejer som jag inte orka ha på stan, vi skulle säa hejdå till min släkt också en dom hade precis åkt när vi kom hem! -.-
så jag missa dom, vi ve hemma hos mig i typ 5 sek sen tog vi nästa buss tillbaka till stan o möta maria gick på stan lite sen mötte vi livia också och skämde ut oss som fan och drav med (hahahahah)..
liv men som alltid sagt fett med kul that's the life of us typ i alla fall :D
det va nån som trodde att vi hade snattat men det av ett par killar som vi hade följt efter (typ!!!) tror vi då kanke inte va säkert men inte kul!
men nu har jag precis tagit bussen hem så nu sitter jag och käkar mitt godis ja fick i julklapp, lyssnar på musik och dricker festis ;)
dagens outfit

alla mina julklappar (tror jag..)





bilder från igår :)

bild med blixt, har aldrig blixt annars kanske ska börja med det?



Kommentarer
Postat av: amanda

Hehe okej :) Jag ska väl bara umgås med kompisar och sådär och längta till nyår haha!

Fin hårfärg du har på tal om ingenting :)

2010-12-27 @ 17:14:31
URL: http://mmaannddii.blogg.se/
Postat av: S o f i e ♥

Min jul var också bra! Vad har du hittat på idag då? :)

2010-12-27 @ 17:28:36
URL: http://zirres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0