videosamtal

hejbloggen!
hur har helgen varit då?! :D
ja min helg va grym i alla fall! BRA JOBBAT TJEJER SOM VA MED! :D
men vi klarade allt lite nytt jag orkar inte berätta allt nu hahah ;)
men nu är jag tillbaka i karlstad efter min fullspäckade helg, o trött det är jag stort! ;D
men det spelar ingen roll för jag är hemma från skolan idag, jag gick dit imorse men då va språket inställt så vi gick bara runt typ sen va det so o jag bara orkade inte mitt huvud va helt slut och halsen värkte och hostan görde det bara värre :(
så jag gick hem o nu ska jag plugga då -.-'
vi har so prov och matte prov samt massa annat som också ska göras nu innan betygen sätts till jul -.-
men det är bara att sätta igång nu så skriver sen PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0