back to reality

det här känns väldigt konstigt att säga..
jag vill faktiskt verkligen gå till skolan imorgon aså! ;OOOO
jag tror aldrig att jag har velat gå till skolan en måndag
och fråga inte varför för det vet jag inte

iaf, uppvisning då
det gick ju sisådär.. ;d
vi typ tappa nåra bygg och så
MEN piken (staving) va den bästa vi har gjort hittills aså! ;D
den va as bra!
i got so happy :=
sen så hängde maja med mej en snabbis till stan
hahah vi åkte i dräkten och jag va barfota xd
så fatta va alla stirra då.. 8)
sen så åkte vi tbx och möte felicia,julia och hanna
drog och till typ "majas brygga" och skulle bada men ingen ville förutom maja xd
så dom drog hem och jag och maja drog oss till örsholmen och bada
det va gött som faan aså! ((h'
typ skönaste doppet i år :)
men nu ska jag väl inte göra nåt mer planerat idag
ses, love lisi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0