coolingar!!

dagen med emma tillbringades väldigt bra tycker jag ;)
vi mötes på stan vid runt halv 12 lr nåt sånt
efter ett tag gick vi till duvan o köpte bagete o skulle äta
men emma välte ut typ hela sin dricka så vi bytte bord o aa typ skämde ut oss
orkar in föklara hur men det va kul xd
sen kolla vi runt lite, jag köpte en munkis o emma en jätte fin tubb kjol :)
sen drog vi hem till mej o fixa lite
åkte iväg till ica o köpte jordgubbar o satte oss på skolan o myste :)
hem igen, sen efter ett tag skulle vi äta men vi hade inge hemma så vi åkte till ica igen o köpte potatisgraten :D
åt massa goo grateng o sen åkte vi o hämta emmas kamera hos nathalia o fota lite
sen skulle emma hem o jag gick oxå hem
så nu sitter jag här o snakar med moiii :D
men nu ska jag hänga med pappa snabbt till bregvik
bilder kommer när jag kopmmer tillbaka :)
love lisi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0