du är värd allt som livet kan ge

nu har jag kommit hem från dagen på bodaborg med 7g
det va faktiskt kul :)
jag va i samma grupp som ida,emelie,hampus och jackie
och våran taktik va ju att hampus och jackie sparka upp dörrarna
vi typ fick rött direkt men vi bara aa skit samma sparka upp typ xd
haha najjs taktik va? xd
det va typ as läskit på spök saken
det va lixom helt mörkt och så skulle man typ göra nåt
och så fick vi grönt så hampus öppna en lucka och där va typ värsta liket
så ida börja skrik... och jag med sen då
jävlar va rädd jag blev aså :(
så jag gick inte den nån mer gång men dom andra gick den fan typ 100 gångar -.-
men nu är jag hemma och ska ut och springa senare och annars bara chilla
ses, love lisi ♥

Kommentarer
Postat av: vicky

va kul för er :)

ja nu mår ja bra ! <3

älskar dig (L)

2010-06-03 @ 19:36:48
URL: http://wiggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0