i dont whant to face this world alone..

festival dagen är över
och det är dags att göra sig redo för student
men först festivalen :)
jag såg enligt mej ut som en pstykopat!! xo
och särskit mina ben som jag hade brun utan sol på igår och ja det blev helt galet!!!
aså som en typ zebra såg jag ut som ;o
men det va typ ganska kul, jag och emma drog hem en timme och fixa våra naglar
vi tänkte ju göra det sen men jag orka inte dra runt där
så vi drog hem till mig och laga våran specialite (gröt xo)
hahah fett najjs! :D
sen åkte vi tbx ja och så hände det inte så myk mer..
massa bilder dock, gillas :)
nu har jag varit ute med morris och bestämt allt till idag och imorgon då
så nu ska jag kolla vad om är nästa på min långa lista
ses kanske med bilder senare ikväll :)
love lisi ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0