I'll never let you go!

blev inga inlägg igår, ja orka inte
middsommaren firades med emma o hennes familj
åkte iväg till landberg? vid två ungefär
va där o åt glass o myste
sen åkte vi till skåre o tog kort
spela kubb o kricket
åt grillat o kolla på film, mysigt vare verkligen :)
somnade runt 4 så är väldigt trött
skulle ta bussen 13.55 men buss helvetet kom ju aldrig!!!!
jag hatar sommartider!!!!!!!!!!
så kom 2:an (skulle tagit 8:an)
men den åker in precis innan hålplatsen, så stanna han ( värsta läskiga från typ indien ;o)
o sa att ja skulle komma o det va ju ingen i den bussen så jag bara aa nu kommer ju inte jag se en ljus dag igen
gud jag va så rädd att han skulle typ kidnappa mig lr nåt ;(
men det va lugt...
men nu sitter jag säket här hemma o ska nog inte göra nåt idag
har lust men det blir nog inge
bilder kommer när jag orkar läga över dom
hoppas alla andra här haft en bra middsommar :)
love lisi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0