i'm back in the red and whait..

hallåååååååå kalla sverige :D

jag är tbx från grekland och är redo att blogga och låta sommaren göra sitt
berätta kort om veckan annars blir det så himmla långt inlägg och det ä lite jobbit ;d

söndag:
(föra veckan)
idag så åkte vi bara flyg och gjorde inte så myk
men när vi skulle upp i luften o hade sådär as hög fart så vare en kamera frammen i nosen på planet
och under så mand så när vi starta och landa
det va så jävla coolt!! ;o
sen när vi kom fram så vare jätte varmt och det va helt kål svart så man såg typ ingeting
så vi åkte till hotelet och gick o la oss för kl va typ runt 1 (på natten)

måndag:
idag när jag vakna va jag jätte glad och rusa upp till balkongen för att se vår utsickt
den va grym, ut över havet såklart ;d
men den dagen låg vi vid poolen typ hela dagen och gjorde inte så myk mer

tisdag:
idag låg vi vi poolen halva dan och efter siestan åkte vi ner och checka rodos city ;d
det va jätte fint och vi åt på resturang ute där, jätte god mat! :D
sen när vi kom tillbaka till hotelet gick jag o mamma o bada i havet ;D
gött som f*n vare xd

onsdag:
aa och ännu en dag börjar med att vi ligger vid poolen
o sen hände det inte så myk mer på den dagen heller xd
förutom att vi kolla på fotbollen då, men vi kolla på typ alla matcher ((a'
och jag fattar verkligen inte hur spanien kan förlora mot schweits ( stavning ;s)
en liten bit av mig dog inombords xd

torsdag:
vakna frukost ute på balkongen (som alla andra dagen)
pool och havet oxå tror jag
lunch på en av resturangerna som fanns på hotel området :)
och efter siestan så åkte vi in till rodos igen och kolla lite på stan och fika vid havet
o hade det jätte mysigt där :)
fick med mej lite saker då oxå ;d

fredag:
idag så är det exakt samma som alla andra dagar
med pool lunch pool och aa..
sen åkte jag och mamma ner till rodos igen för jag ville inte sitta hemma en dag till lixom xd
så vi tog bussen ner och kolla lite i affärer och jag köpte lite och så
sen satte vi oss vid ett caffe som låg nära det vi åt på dagen innan
men vi ville inte sitta vid samma ;d
sen åkte vi hem och bada i havet igen :D

lördag:
idag så började man att känna att grekland började dra sig mot karlstad..
men jag tänkte inte så myk på det för idag så fyllde min käre bror 20 år ;)
kulkul så vi fira han på morgonen sen gick vi ner till havet och bada
men jag gick upp till poolen efter ett tag ;d
sen på kvällen gick vi och åt på resturang
och käka trerätters ;o
jävlar va mätt jag va efter det haha
men det va as gott faktiskt ;D
sen gick vi ut till udden allra längst ut på hela ön, och såg turkiet
o shit vad det blåst där ute aså omg xd
sen traska vi runt där och såg vart mamma o pappa hade bott när dom hade varit där 1989 xd

söndag:
idag åkte vi hem :(
det va ju kul o komma hem till alla men det är ju ganska tråkigt att lämna det extermt varma landet ;/
det va faktiskt värmebölja när vi va där och kallt i karlstad och när vi kommer hem blire kallare i grekland
och varmare i karlstad xd
för en gångs skull taimar vi rätt!! omg aså xd
men vå åkte till flygpaltsen på morgonen och i bussen så säger ju reseledaren vad som kommer hända
och så, men hon bara " och tyvärr måste jag säga att eratt flyg är försenatt 4 timmar"
alla bara VA?!
han bara nej jag bara skojja, shit va rädd jag blev där xd
men sen så hände det inge mer på den resan, kommer sakna grekland jätte myk!! D:

aså jag måsta bara säga i grekland drogar man nutela!! ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0