i'm on my way!

sista inlägget i grekland.. ;/
ganska kul men ändå väldigt ledsamt ;(

nu sitter jag och vänta på att min föräldrar och cch ska komma hit ( till reseptionen)
så vi kan sätta oss på bussen till flyget
aså seriösta bussen går typ om 20 min och dom äter typ frukost nu ;o
lite nervös att vi inte kommer med...
men det går nog bra , det brukar alltid lösa sig på nåt sätt ;d

iaf sen när vi landar i karlstad så ska vi åka och hämta min lilla gulle snutt :D
lille morris har fått vara på pang hela veckan men nu ska han få komma hem igen :D
kommer hem typ 2 lr nåt så ska försöka gör nåt mer idag än att bara sitta hemma

för nu börjar sommarlovet för mej !! :D
sommar och sol you know ((h'
ajja vi ses hemma i karlstad
love lisi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0