inlägg från grekland!

tjaaaaaa... igen ;)

nu är jag på datorn igen :D

och nu har det gått ännu en härlig dag i det fantastiga grekland :)
för så vaknade jag då och jag kolla på klockan och den va runt kvart före 9
och då är den ju kvart före 8 i sverige så jag har vaknat as tidigt de här dagarna
men jag har inte varit alls trött, kanske för att vi ligger vid poolen typ 23 timmar om dygnet
nej inte riktigt men vi ligger hela förmiddagen och sen kanske eftermiddagen oxå beroende på ;d

men idag iaf efter att jag hade vaknat och ätit frukost drog vi oss ner till poolen och la oss där
badade och solade om och om och om igen :D ((h'
så jag hoppas att jag iaf har fått lite färg :D  ( inte säkert dock... :(
men sen så gick mamma och min brorsa till gymmet ( skräll)
så jag blev kvat själv typ jätte länge :(, det va inte så kul
men så käka vi lite lunch och drog till poolen igen hahah
vi gör inte myk i den här familjen xd
men efter fotbolls matchen mellan spanien ( GO SPANIEN :D) och schweits ( staving ;s),
och ofta hur FAN kan inte spanien vinna lixom, btw, OMG jag höll på att dö!!!
så gick jag och mamma ut på en liten promenad runt här på hotel området
aså det är AS stort det kan jag lova ;D
det är så himmla fiont aså, och jag har tagit massor med bilder som kommer sen när jag kommer hem ;)

men nu ska jag snart hem till rummet och käka lite middag, hoppas det blir nåt gott
vårna familj är inte den som är på hotel som frukost och allt är i priset vi har eget kök och gör vår egen mat -.-
precis som hemma -.-
vadå semester lixom?? ;o

men ajja nu ska jag nog killa, saknar alla hemma i sverige men jag kommer snart hem :)
love lisi ♥

Kommentarer
Postat av: vicky

åhh !

jag saknar dig jättemycke

ha de bra nu så hörs vi när du kommer hem :)

love you <3

2010-06-17 @ 22:45:38
URL: http://wiggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0