now i know..

okej fjärde och sista inlägget idag jag lovar xd
den här gången har det ju faktiskt hänt nåt ;D

så runt kvart i 7 så messa vicky att vi skulle mötas på norrstrandspizzerian 7
och så blev jag lite lätt stressad jag va lixom osminkad och lockig lugg och allt
(hade ju inte gjort nåt på hela dagen som ja man kan se i de tidigare inläggen xd)
så jag sminka mej och sket i luggen åkte iväg för att träffa maja,vicky,linnea,manda,elias och mathieu :)
när alla hade kommit gick vi in och skulle bestäma smak till familjepizzan (2 olika)
hahaha bara det tog typ 20 min
vi typ skrek och höll på hahahah, dom sa lixom till oss xd
sen när pizzan va klar efter typ 15 min åkte jag och maja o köpte dricka hahaah
kunde ju gjort det medans vi vänta men nej så smarta va vi inte xd
efter typ en timme på norrstarnd va vi hemma hos vicky och satte oss och åt och skratta as myk!! :D
när alla va klara drog vi ut och hoppa i spöregn hahahah ÄLSKA!!
det va så kul aså!! älskar regn IBLAND!!!
sen drog alla in men jag manda maja o elias drog ut igen efter typ 10 sek :D
vi va ute ett tag, men sen skulle vi in igen
vid typ halv 10 drog jag hem och va droppande blöt
bytte till pyamas och togen ett glas cider och myser lite innan grekland imorgon :D
love lisi ♥



suddigt :/



cp före/ efter bilder på mej..                                            jag och mina favo pyamasbyxor :D jag typ lever idom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0