sjuk :(

ja så idag va ja sjuk och det suger :(
men det bästa är att jag har lega ute och sola hela förmiddagen :D
det va inte ett moln på himmlen och solan bara gassa ((h'
men efter typ 3 timmar gick jag in och satte mej här
går kanske ut mer sen men behövde lite svalka ;)
tiden går fort som bara den nu aså!
nyss vare 5 veckor kvar nu är det bara 10 dagar!!
men jag har forfarande inte släppt det här med dator än ;)
och jag har varit väldigt sugen på en systemkamera oxå
men har inte tagit upp det är mina föräldrar skulle nog bara få spader :/
men jag hoppas verkligen att mina önskemål kommer till akt nån gång iaf :D
just nu känner jag bara att jag får njuta av det fina vädret innan det börjar och regna :)
love lisi ♥
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0