sssssssoooooommmmmmmmaaaaaarrrrrrlllooovvvvvv!!!!!!

tjaaaaaa sverige!!!! :D
det är sommarlov nu ju!!!!
nu är man alltså ledig i 2 månader 2 veckor och 2 dagar :D

nu har jag precis kommit hem från stan för andra gången :)
först vare ju skolavslutning i kyrkan (stan)
alla hade värsta fina kläningar men jag har inga bilder på det för kameran glömde ja hemma...
sen åkte jag och mamma på stan och jag fick hem lite småt :)
ett par slip ins blev det äntligen ;)
så köpte jag ett gullit linne från monki och en cardigan från gina tricot ;d
nu är jag nöjd för tillfället iaf :D
sen åkte vi och hämta min brorsa som va ute igår så han kom inte hem ( ofc -.-)
hem och byta till jeans och sen iväg till stan och möta pappa och käka på via appia
smaka väl sådär va inte så jätte gott men men ;d
nu ska jag snart höras med linnea och nån tror jag och kanske drar till stan senare ikväll om det faller sig så ;)
ajja ha ett as bra sommarlov, det vet jag att jag ska ha iaf ;D
love lisi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0