why are we going to fall for it now?

onsdag!
veckan har gått så fort och snart är det helg och allt det där :D
idag såg vi på bröllops fotografen
och ärligt talat så tyckte jag att den va jätte dålig..;o
men det är ju vad jag tycker ;d
sen åkte vi tillbaka till skolan och så hade vi no, fast vi typ lekte hela tiden
och jag va smartare än alla i hela min grupp!! :D
fan va bäst jag är aså!! ;o

sen vare ännu en håltimme 
och sen vare spanska och vi fick reda på vad vi fick på proven..
jag fick typ 78/84
fan bra jag är, och jag plugga ingenting! :D
borde få nåt för det ;o
kanske ska åka till typ stan lr bergvik med mamma, men det blir nog inget
men tänkte faktiska gå ut och springa! :O
för en gångs skull så har jag lust med det wow felicia hedström lixom! xd
nej men måste komma iform till sommaren och allt ;)
ajja bloggar mer ikväll :)
love lisi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0