why are you so beautiful?

så nu har har jag kommit hem från min dag
först så vare ju städ dag och sen film sista lektionen
ice age soavm.....!!
sen åkte jag hem och va med emma till typ halv 4
sen drog jag till skolan och möte vicky och linnea
sen skulle vicky hem och fira sin syster vid halv 6
så jag och linnea va ett tag, men hon hade ju inga nycklar med sig och ingen va hemma -.-
jävlar va klööv xd
så vi drog till ebba och va med henne ett tag
promenera runt lite och sen in och satte på film
hot chick, och ja det va ju hahah typ skit sjuk xd
haha det blev lite för konstigt efter ett tag så jag och linnea åkte hem
och nu sitter jag här och har precis ätit
nu ska jag bara dampa klart om vad jag ska ha på mej imorgon
tack vare ja, hela världen vet ju!!!!!!!!!!!!!!
ajja sorry..
love lisi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0