you touch my heart

tjatja bloggen :D

nu har jag precis bytt till pyamas och sitter och njuter av sommarlov!!!
har kommit hem från stan typ nu
det va typ dött där seriöst xd

men först så kom linnea hem till mej och så va vi här och snaka lite och ja gjorde mej iordning myk! not xd
sen åkte vi till henne och titta på desperate housewives ett tag
vid typ halv 7 blev det vidare till vicky och sen stan :)
det typ första vi gjorde va att gå in på konsum och köpa litte gottgott :d
sen gick vi omkring och försökte hitta ett ställe att sitta på
sluta med att vi käka på bk och såg helena och charlie
sen gick vi omkring där ett tag men åkte snabbt hem för det va typ jätte trökit med regn och allt..
så nu har jag cyklat i regnet ändå hem till härliga kroppkärr ;D
nej så härligt är det inte men jag känner mej hemma här så ^^
ajja imorgon ska jag ut och grilla och lite sånt hare!
love lisi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0